zondag 19 januari 2014

Activiteiten rond ziek zijn.






                                          Ziekenwagen beplakken met snippers.

                                          De dokter heeft een prikje in de buik!

                                          Vrij spel .














                                          Een zakdoek stempelen.






                                          Ik leg de zakdoek op mijn hoofd!

                                          Ik leg de zakdoek op mijn buik.

                                          Nu nog moeilijker; we leggen de zakdoek op onze rug!
                                         We zitten in 'kleermakerszit' met de zakdoek op onze schoot.

                                          Zakdoektikkertje spelen in de turnzaal.

                                          Pak me dan, als je kan!

                                          Tikkertje spelen met de zakdoeken : zakdoeken pakken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten